onsdag 30. mars 2011

Puddel Lady. fortsettelse fra 20.02.11

Av og til når vi kommer ned fra åsen, møter vi Lady. Hun er en litt sur gammel dame på over 10 år. Hun liker ikke at jeg finner de luktene som hun har funnet. Da blir hun ganske morsk på meg. Så det er best å være litt forsiktig. Og hun liker slettes ikke at jeg hilser på moren hennes. Det gjør visst ikke moren min heller forresten. For hun sier at jeg er altfor voldsom og hoppete. Hoppetussa, Rabalderet mitt, sier hun. Tull, sier jeg. Man skal da vise at man er glad over å se kjentfolk. Dessuten har Ladymoren også godis i lommen. Når jeg er ferdig med å hilse, bruker vi å følge dem hjem til huset deres. Der snur vi og så går vi også hjem til vårt hus.

Hei, Lady! from Elisabeth & Chimaera on Vimeo.

2 kommentarer:

  1. hei hei.. nå har vi kost oss med Ch og Lady.. men får ikke opp den med Leika på besøk...Det er som å være på Vestlandet for meg.. fine og vakre bilder og filmer..Hilsen Marit

    SvarSlett
  2. Dette var bedre.. nå fikk jeg til å gi en kommentar... Du er flink til å gi oss disse små videosnuttene.. nesten som å være sammen med dere, det !!

    SvarSlett