søndag 13. mars 2011

Sitt – ligg – sitt – ligg! 9. mars 2011

Huff! det er ikke alltid en klarer å holde målsettingene sine. Nå har dere måttet vente i hele 14 dager bare fordi mor var på kurs i 3 dager. Vi dro av gårde klokken sju om morgenen. For jeg må jo være med å passe på bilen for henne, mens hun kurser seg. Og det er jeg veldig flink til. Passer veldig godt på den i alle timene jeg er alene. Men det ble litt lange og slitsomme dager. På fredagen var vi ikke hjemme igjen før klokken sju om kvelden, for mor måtte handle litt også. Og det er ganske lenge når en ikke skal lufte seg på hele den tiden. Da er det kjempedeilig å komme seg ut av bilen og finne en tisseplass i hagen. Men det går alltid bra, selv om det kan bli lenge å vente. Og på veiene var det noe som mor kaller telehiv. Det betyr at en husker opp og ned og opp og ned og enda mer opp og ned. Og hvis en er litt uheldig kan det hende at en husker så fælt at en slår hodet i taket på bil-bur-huset sitt. Men mor kjørte forsiktig og husket nesten alltid på hvor huskedumpene var. Så jeg slapp å få vondt i hodet mitt.

Men nå er det på tide å vise frem hva jeg har lært i det siste.

Lydighet. ligg - sitt - ligg from Elisabeth & Chimaera on Vimeo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar