lørdag 3. mars 2012

03.03. 12 Litt om vinteren og hva orkanen Dagmar utrettet.

Nå er vi på gang igjen her tror jeg. Men det er ikke alltid like greit. For av og til roper mor på plass og kom her og snakker om at jeg er flink jente. Men når jeg kommer, så skal jeg ikke komme allikevel. Da får jeg beskjed om at: Neida , det gjelder ikke nå. Bare gå og legg deg igjen, sier hun. Og så roper hun på meg på nytt igjen. Så hva skal en stakkars liten hund tro til slutt. Men det er nok det der PC-dyret som hermer etter henne og driver og roper, tror jeg. Og da har jeg det skikkelig vanskelig fordi det snakker helt likt med mor. Det hermer stemmen hennes og alt det hun bruker å si.

NB. For å se i fullskjerm. Start videoen og klikk så på symbolet etter de blå strekene nederst i høyre hjørne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar