onsdag 12. mai 2010

Lørdag 8.mai 2010 I dag har vi jobbet.

Det var veeeeeldig kjedelig veeeeeldig lenge. Mor gikk ut og her lå jeg da. For du må ikke tro at jeg fikk være med. Og det bråkte fælt der ute, så mor var nok ikke så langt unna. Og tiden gikk og tiden gikk. Hvor lenge skal en stakkars liten hund måtte vente da?
Men så skjedde det noe. Mor kom inn og jeg fikk være med ut. Og nå ble det veldig bra plutselig. Nå så jeg jo hva mor hadde drevet med. Hun vil nok ikke fryse til vinteren ser det ut for. Og så jopbbet vi med veden begge to.








Jeg fikk ikke låne mors ved. Hadde vært gøy å stjele litt av den og gjemme på litt forskjellige steder i hagen. Så kunne mor gått spor etterpå. Men hun visste nok at jeg hadde slike planer. For hun gjerdet veden og seg selv inne. Men jeg hadde nok å gjøre allikevel, jeg. Hadde fått min egen ved. Først så jaget jeg rundt med den og slåss med den. Så bet jeg og drepte den. Etterpå flådde jeg den og til slutt spiste jeg litt av den. Det ble ikke tur i dag. Men det var ikke så viktig heller. Like bra dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar