søndag 15. mai 2011

Ved og blomster 13. - 15. mai

13. og 14. mai 2011 Ved, ved oppad staur og vegger.









Nå er det så travelt her at vi rekker ingen ting. I alle fall ikke å redigere videoer og av og til ikke å gå tur heller. Mor har saget ved i 2 dager fra mordgen til kveld. Helt aldeles kjedelig. Jeg måtte ligge inne nesten hele tiden. Fikk litt luft på terrassen en av dagene. Tur kom slettes ikke på tale. Og før det var mor dårlig, så da ble det heller ikke tur. Mor sier at jeg har vært aldeles utrolig flink. Hun synes nesten hun begynner å kjenne antydning til englevinger på meg. Men skal hun fortsette slik, er det helt sikkert at jeg ikke kommer til å finne den minste lille antydning en gang til englevinger på henne. Kunne jeg bare brukt de englevingene til noe fornuftig så. Til å fly over gjerdet på terrassen og hagen for eksempel. Men de jeg har, kan jo ikke brukes til noen ting jo.












Søndag 15.mai Stemorsblomster-plantedag.

I dag har vi hatt det kjempefint. Mor og jeg har plantet stemorsblomster. Vi var ute sammen i mange timer med det. Og i ettermiddag har vi gått tur på åsen. Og det regner ikke. En akkurat slik dag som en dag skal være.
Men nå piper klokken, så da er det nok en time siden vi kom hjem fra tur. Og det betyr at jeg kan få mat med en gang. Var det ikke det jeg sa. En helt topp dag!


1 kommentar: