søndag 6. februar 2011

28. januar. Trekkhund. Huff og huff ! !

28. januar Nå har skiføret gått sin vei.


Og da kan man drive med andre ting enn bare å gå tur, sier mor. Men huff! I dag var det skikkelig skummelt. For da vi skulle snu, skramlet det så fælt og dragene kom borti meg, så jeg ble skikkelig redd. For det stygge, skramlende dyret kom løpende etter meg og ville ta meg. Og samme hvor fort jeg løp, så løp det like fort. Og jeg kunne bare løpe i ring, for mor holdt i båndet mitt. Hadde jeg vært løs, så skulle jeg nok klart å løpe fra det der dyreskramlet. Men til slutt klarte mor å få stoppet oss. Og da stoppet skramlingen også heldigvis. Men neimen om jeg likte meg noe særlig etterpå. Og mor sa at vi måtte kjøre og svinge, og kjøre og svinge, og svinge enda mer. Men heldig vis, skramledyret prøvde i hvert fall ikke å ta meg flere ganger.

Fortsettelse om en uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar